Livrare si retur - Urmarire comanda
1. Urmarirea comenzii tale
Se face folosind numarul AWB primit in emailul de confirmare a expedierii la adresa din linkul https://tracking.dpd.ro
2. Modalitati de livrare (Curier National - International / Ridicare atelier)
Modalitatile curente pe care pe poti folosi pentru a intra in posesia bunului sunt:
- Livrare prin curier
- Ridicare din atelierul de productie din Bucuresti
3. Conditii si costuri de livrare
- Costul de livrare pe teritoriul Romaniei este de 17.9 Lei
- Data medie de livrare este calculata ca fiind data expedierii + 2 zile. Din pacate nu putem garanta un termen minim sau unul fix pentru livrare intrucat serviciul este in afara controlului nostru operational.
- Puteti comanda din straintate cu livrare la o adresa din Romania.
- Livram si in unele tari din Uniunea Europeana. Livram in: Germania, Franta, Spania, Italia, Belgia, Austria, Grecia. Livrarea internationala dureaza in medie intre 3 si 10 zile lucratoare, iar costul este evidentiat in cosul de cumparaturi si este variabil, in functie de destinatie.
- Pentru produsele aflate in stoc, livrarea se va face prin curier. Ne angajam sa expediem produsele tale in aceeasi zi in care ai facut comanda, daca comanda a fost facuta pana in ora 13:00, dar Catbox.ro nu este responsabil pentru eventualele intarzieri care pot aparea la livrarea comenzii de catre curier. Orice intarziere suplimentara va fi comunicata clientului si se va agrea cu acesta un nou termen de livrare care nu va putea depasi termenul maxim de 30 de zile.
- ATENTIE! Din cauza timpului foarte scurt de procesare a comenzilor, este imposibila operarea de modificari asupra comenzilor deja plasate, odata ce acestea au fost confirmate.
In cazul in care produsele sunt indisponibile (inclusiv in cazul in care pretul sau unele caracteristici ale produselor au suferit modificari ulterioare confirmarii comenzii), Catbox.ro va informa clientul despre indisponibilitate iar sumele pe care acesta le-a achitat vor fi rambursate in termen de maximum 14 zile. Clientul poate confirma modificarile intervenite cu privire la pretul sau caracteristicile produselor, modificand astfel comanda initiala, iar Catbox.ro va livra produsele.
Conditii de livrare
La solicitarea Catbox.ro sau a Curierului, clientul va face dovada identitatii sale, daca e necesar prin una sau mai multe acte emise de autoritati oficiale si va comunica numarul de comanda atribuit de catre vanzator. In cazul in care clientul se afla in imposibilitatea receptionarii comenzii in mod personal, comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii catre Curier, a numarului comenzii. Nicio cerere de livrare a unei comenzi nu va putea fi onorata daca clientul nu indeplineste conditiile de mai sus.
In cazul livrarii la locul de munca al clientului, caz in care Curierul nu poate avea acces in locatia respectiva, clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona aceasta comanda.
Clientul va fi contactat telefonic de catre curier in prealabil pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa si ora selectate in momentul validarii comenzii pe site. Pentru comenzile livrate pe teritoriul Romaniei, va rugam sa ne furniati in datele din comanda, un numar de telefon operat de un furnizor de servicii de telefonie national, avand prefix +40.
Clientul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar anuntat de curier, in caz contrar acesta va supora taxa de transport aferenta unei posibile noi livrari. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior comunicarii de catre curier, doar cu acordul curierului. Livrarea se considera a fi indeplinita de catre Catbox.ro, la momentul predarii produselor comandate catre client la adresa selectata de acesta la momentul plasarii comenzii.
Receptia produselor
Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre curier la livrarea produselor comandate, la care este anexat si bonul fiscal sau factura ce contine toate informatiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, pret). De asemenea, clientul va verifica daca produsele sunt deteriorate sau daca exista lipsuri, iar eventualele probleme vor fi mentionate in mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate in considerare. In cazul in care verificarea nu se poate efectua in prezenta curierului, orice probleme tehnice sau defecte descoperite la deschiderea coletului trebuie aduse la cunostinta comerciantului in cel mult 3 zile de la data livrarii.
Prin semnarea bonului de livrare clientul recunoaste primirea in bune conditii si in totalitate a produselor comandate. Clientul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora ( lipsa sau deteriorarea ambalajului, starea produsului, etc.)
4. Returnarea produselor
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din contract, respectiv sa returneze un bun sau sa renunte la un serviciu, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun sau renuntare la un serviciu expira in termen de 14 zile de la ziua in care cumparatorul intra in posesia fizica a bunului.
In cazul in care cumparatorul decide sa se retraga din contract, acesta va notifica vanzatorul despre decizia lui, inainte de expedierea produsului nepersonalizat. Daca produsul nepersonalizat a fost deja livrat, acesta va putea face retur (Formular de retur). Formularul trebuie printat, completat si expediat la adresa [email protected]
In cazul in care clientul/cumparatorul solicita retragerea din contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care comanda este achitata, vanzatorul va rambursa costul produselor in maximum 14 (paisprezece) zile de la data informarii vanzatorului de catre cumparator asupra deciziei sale de retragere din contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
- pentru comenzile achitate cu card online -> prin restituire in contul din care a fost efectuata plata
- pentru comenzile achitate cu Op/ramburs -> prin virament bancar
Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi bunurile (se va lua data cea mai recenta).
Produsele se pot returna prin orice firma de curierat care asigura livrarea coletului de retur la depozitul comerciantului. Adresa la care se trimit coletele de retur este: str. Turda, nr. 94, bl. 29B, parter, Sector 1, Bucuresti, 011332, Romania. In caz de retragere din contract, clientul este obligat sa restituie produsele achizitionate in termen de maximum 14 zile de la data retragerii din contract. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract urmatoarele:
- contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de catre vanzator;
- furnizarea de bunuri confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate in mod clar. ATENTIE! Conform OUG nr. 34/2014, art. 16 lit. c, produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar nu pot fi returnate.
- Cartile, CD-urile, DVD-urile, creatiile unicat (aceasta categorie include Agendele) sunt produse supuse reglementarilor legate de drepturile de autor. In cazul lor, returul si inlocuirea se pot accepta doar in caz de lipsa de conformitate (defect de fabricatie/productie, deteriorat in timpul transportului etc), nu din motive de continut, de judecata, de gust sau de valoare.
- furnizarea de bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere.
Clientul se obliga sa notifice Catbox.ro intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin e-mail la [email protected] sau prin telefon la numarul +40773.983.451 in termen de maximum 14 de zile calendaristice de la primirea produselor. In caz contrar, Catbox.ro poate refuza coletul. Informatiile necesare care trebuie furnizate Catbox.ro pentru trimiterea curierului sunt urmatoarele:
- data expedierii coletului;
- numarul comenzii;
- suma de returnat;
- modalitatea de plata dorita.
Costurile de transport ale coletului returnat intra in responsabilitatea clientului. In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise clientului, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu Catbox.ro). Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set. In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este returnata integral, clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorata si nedesigilata. Pentru retururi integrale de comenzi, clientul primeste banii aferenti produselor returnate, fara costul transportului, achitat initial, in interval de 14 de zile calendaristice de la data la care Catbox.ro este informat de catre client cu privire la decizia acestuia de a returna produsele.