Raspunsuri rapide

1. Comanda. Emailul de confirmare primit dupa apasarea butonului “Plaseaza comanda” inseamna ca comanda este confirmata?

Nu, acel email este o notificare ca datele comenzii tale au ajuns in sistem nostru si ca o sa revenim la tine. Confirmarea unei comenzi, adica trecerea la productie, impachetare si livrare se va face doar dupa ce comanda este confirmata telefonic de catre un operator al site-ului. Te rugam sa ne raspunzi atunci cand te vom suna pe numarul de telefon pe care l-ai lasat in campul aferent datelor de facturare.

2. Comanda. Cum procedati daca nu dau datele corecte in comanda?

Daca datele tale din comanda, de exemplu, numarul de telefon, numele, adresa de livrare sau adresa de e-mail nu sunt corecte, vom incerca sa te contactam pentru a le corecta. Daca nu vom reusi sa te contactam pentru corectare, vom anula comanda.

3. Comanda. Pot sa platesc cu ordin de plata prin banca?

Da. Pentru plata prin transfer bancar te rugam sa platesti la ghisheul bancii tale sau prin e-banking online suma din comanda.

De precizat

IBAN: RO22BtRLRONCRt0306472701
SWIFT/ BIC: BTRLRO22 (pt. tranzactii internationale)
Catre: SC Kronia City SRL
Suma: cea din emailul pe care il veti primi dupa plasarea comenzii
Detalii: numarul de comanda

Pentru detalii, te rugam sa ne contactezi telefonic la numarul de contact

Atentie: aceasta procedura este mai lunga intrucat trebuie sa avem confirmarea incasarii inainte de a expedia coletul. Aceasta confirmare poate dura intre 1 si 3 zile lucratoare pentru tranzactiile nationale si intre 3 si 9 zile lucratoare pentru tranzactiile internationale. Peste acest termen se va adauga termenul de productie si teremenul de livrare. Va recomandam plata cu cardul online.

Optiunile de plata disponibile sunt urmatoarele:

  • - Plata cu cardul online prin furnizorul nostru Netopia Mobilpay
  • - Plata ramburs la curier (pentru livrarile nationale)
  • - Plata cu Ordin de Plata bancar

4. Comanda. Am doua coduri promotionale. Ce fac?

Ofertele promotionale nu se pot cumula in aceeasi comanda. Doar un singur voucher de reducere se poate folosi per comanda.

5. Personalizare. Faceti si grafica personalizata?

Da, insa pentru asta va trebui sa achizitionezi un pachet de tip ”Serviciu Grafica”. Acest serviciu este contra cost si acopera costul cu salariul artistului grafic care face grafica ceruta de tine. Suna-ne sau scrie-ne si te vom ajuta sa alegi pachetul potrivit pentru tine.

6. Personalizare. Nu am descurc cu personalizarea

Vezi aici (Link Ghid) un ghid de utilizare a programului de personalizare. Iti recomandam sa folosesti un PC in locul unui telefon. Nu este suficient spatiu pentru editare pe ecranul unui telefon. Daca nu te descurci nici dupa parcurgerea ghidului, suna-ne in interiorul programului de lucru si un coleg te va ajuta cu mult drag, ghidandu-te prin programul de editare. Daca nu reusim nici asa, atunci putem sa facem pentru tine editarea produsului in mod gratuit in urmatoarele conditii:

  • Este un produs existent pe site-ul nostru
  • Vrei o modificare a graficii existente prin completare, inlocuire, eliminare. Nu sunt acceptate cereri care sa modifice semnificativ designul, compozitia, aranjarea. Se pot modifica doar elementele variabile din design.
  • Informatiile legate de modificari sunt trimise prin email, sunt clare, explicite si nu necesita interventie de lamurire.
  • Se expediaza un singur set de modificari la produsele de pe site intr-un singur email si se foloseste doar calea de comunicare e-mail (fara adaugiri prin mentiuni telefonice, sau prin Facebook Messenger, WhatsApp, etc). Orice solicitari ulterioare se pot face contra cost.
  • Sunt atasate emailului eventualele imagini care trebuie adaugate designului impreuna cu textele necesare spre completare.

Alte modificari care ies din acesti parametrii de mai sus se pot face doar prin achizitia unui serviciu de tip ”Serviciu Grafica”. Acest serviciu este contra cost si acopera costul cu salariul artistului grafic care face grafica ceruta de tine. Suna-ne sau scrie-ne si te vom ajuta sa alegi pachetul potrivit pentru tine. Pentru comenzi de volum mare, achitate in avans, grafica poate fi efectuata gratuit.

In cazul produselor care sunt marcate ca personalizabile, butonul "Adauga in cos" nu apare decat dupa ce ati incheiat personalizarea, operatiune pe care o puteti face apasand butonul "Personalizeaza"

Foarte important: Daca ai cont poti sa personalizezi online produsele pe care le doresti si care sunt marcate ca produse personalizabile. Daca doresti sa re-editezi produsul, sa modifici ceva din ceea ce ai personalizat, atunci poti reveni in contul tau si poti sa modifici ceea ce ai editat.

In cazul in care comanzi mai multe produse, atat personalizabile cat si nepresonalizabile, te rugam sa iei in considerare termenul cel mai lung dintre ele pentru estimarea procesarii comenzii tale.

Atentie: Comanda este considerata ca fiind confirmata, si va fi procesata si livrata, doar dupa ce exista o confirmare telefonica la numarul de contact pe care l-ati lasat in formularul de comanda.

7. Productie. Cine face produsele voastre?

Tot ceea ce vindem noi este produs in atelierul nostru, cu materia noastra si aparatura noastra, de catre mesteri priceputi, cu mult drag pentru cei mai grozavi clienti.

8. Productie. Cat dureaza productia?

Depinde :) Asta o sa-ti spuna colega noastra care te suna sa confirme comanda cu tine.

Produsele simple, comandate in cate o bucata sunt facute imediat dupa confirmarea comenzii si expediate in aceeasi zi. Asta cu conditia sa ne dai confirmarea pentru grafica sau “Bun de tipar” in timp util. Asta inseamna ca, spre exemplu, daca faci o comanda la ora 10 dimineata, la ora 11 te suna colega noastra sa confirme comanda cu tine, la 12 intra in productie, la ora 15 este gata, la ora 16 se impacheteaza, la ora 17 pleaca din atelier si in urmatoarea zi, pe la 11 - 12 e posibil sa ajunga deja la tine.

Daca faci comanda dupa ora 15, probabil ca o sa plece de la noi in urmatoarea zi. Daca insa comanda este mare, are multe produse personalizate, atunci este posibil sa dureze cateva zile productia. O comanda mare inseamna intre cateva zeci si cateva sute de produse personalizate.

9. Productie. Cat timp poate sa treaca intre plasarea unei comenzi si livrare?

Timpii de procesare a unei comenzi standard si/sau cu produse nepersonalizabile:

    • Ziua 1 - Confirmarea si procesarea comenzii, productie, expediere
    • Ziua 2 - 3 Livrare***

Timpi de procesare a unei comenzi cu volume mari (peste 10 produse) cu grafica personalizata:

    • Ziua 1 - Procesarea comenzii
    • Ziua 2 - 4 - Editare grafica*
    • Ziua 5 - 6 - Print si productie/finisare**
    • Ziua 6 - 7 - Expediere
    • Ziua 8 - 10 - Livrare***

*Dupa confirmarea comenzii urmeaza editarea grafica si “bunul de tipar”. Grafica este un proces supus evaluarii subiective si nu poate fi evaluata sau previzionata ca timp in avans, prin urmare, timpul notat aici este unul mediu. Durata notata aici nu este un angajament si se refera la duratele medii de procesare a comenzilor. Zilele se refera la zile lucratoare legale (luni - vineri).

**Durata de print, productie si finisare se calculeaza ulterior momentului in care clientul a confirmat ca produsul este “bun de tipar”.

***Se refera la comenzi livrate in Romania.

10. Livrare. Cum verific unde este acum coletul meu?

Aici: https://tracking.dpd.ro/ Foloseste numarul de AWB pe care l-ai primit pe emailul de confirmare a comenzii. Il gasesti si in contul tau, la datele comenzii tale.

11. Livrare. Cum procedati daca am gresit datele de livrare?

In cazul in care adresa este gresita sau telefonul indicat in comanda este gresit si coletul se intoarce la noi, o noua expediere se va face doar dupa ce am corectat adresa. De asemenea sarcina platii noului transport va fi a cumparatorului si iti vom adauga un nou cost de expediere la totalul de plata.

12. Livrare. Cum procedati daca am facut in trecut comenzi si am refuzat sa ridic comanda de la curier?

Cu siguranta nu o sa-ti refuzam noua comanda, insa o noua comanda va fi conditionata de plata online a produselor inainte de expediere.

13. Livrare. Cat dureaza sa ajunga comanda la mine?

Comenzile noastre ajung in proportie de 90% in 24 de ore de la expediere. 98% dintre comenzi ajung in 2 zile lucratoare legale. Unele intarzieri sunt cauzate de lipsa raspunsului clientului la telefon, lipsa clientului de la adresa de livrare, bani insuficienti pentru plata coletului, erori ale curierului, conditii de vreme nefavorabila, accidente si conditii de trafic, livrare in zone rurale greu accesibile etc. De asemenea in perioada sarbatorilor de iarna, din cauza BlackFriday si a volumului mare de comenzi din perioada sarbatorilor, intreg sistemul de curierat din Romania devine subdimensionat. Intarzierile pot fi destul de mari si frustrante si ne cerem scuze pentru aceste situatii. Daca am putea, am livra chiar noi, insa ne bazam asa cum o fac toate firmele de comert online, pe serviciile unor companii de curierat.

14. Livrare. Livrati in weekend?

Doar sambata si doar daca ceri asta in mod expres operatorului care te suna sa confirme comanda cu tine. Livrarile se fac sambata pana in ora 13 si nu sunt garantate. Livrarile sambata in zonele rurale nu se efectueaza. Nu exista costuri suplimentare pentru livrarea in weekend.

15. Livrare. Livrati international?

Da, in unele tari din Uniunea Europeana. Livram in: Germania, Marea Britanie, Franta, Spania, Italia, Belgia, Austria, Grecia. Putem livra in intreg spatiul UE insa va rugam sa ne contactati pentru a primi o cotatie de timp si cost de livrare, inainte de a plasa o coamnda. Dureaza in medie intre 3 si 7 zile lucratoare livrarea iar costul este evidentiat in cosul de cumparaturi.

16. Livrare. Cum returnez un produs?

Returnarea se poate face fie direct de catre cumparator, alegand orice cale are la dispozitie pentru a aduce bunul in posesia vanzatorului, incluzand aducerea lui personala in atelier sau expedierea prin curier.

In cazul comenzilor cu livrare internationala, costurile de retur cad in sarcina clientului. Produsele se pot returna prin orice firma de curierat care asigura livrarea coletului de retur la depozitul nostru. Adresa la care se trimit coletele de retur este: Strada Turda, nr. 98, bl. 29 A, ap 5, et 1, transon 2, sector 1, Bucuresti, Romania. In caz de retragere din contract, clientul este obligat sa restituie produsele achizitionate in termen de maximum 14 zile de la data retragerii din contract.

Conform legii sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract urmatoarele:

  • Contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de catre vanzator;
  • Furnizarea de produse executate dupa specificatiile prezentate de cumparator sau personalizate in mod clar; ATENTIE! Conform OUG nr. 34/2014, art. 16 lit. c, produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar nu pot fi returnate.
  • Furnizarea de bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  • Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere.

Clientul se obliga sa notifice Catbox.ro intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin e-mail la atelier@catbox.ro sau prin telefon la numarul 0773983451 in termen de maxim 14 de zile calendaristice de la primirea produselor, in caz contrar, Catbox.ro poate refuza coletul.

Informatiile necesare care trebuie furnizate Catbox.ro pentru efectuarea procedurilor de retur sunt urmatoarele:

  • data expedierii coletului;
  • numarul comenzii;
  • suma de returnat;
  • modalitatea de plata dorita

Conditiile de livrare complete sunt disponibile in sectiunea “Despre comenzi si productie - Politica de retur. Dreptul de retragere” pe care le putati gasi aici: