Intrebari frecvente | Catbox.ro

4

Intrebari frecvente

1. CUM IMI FAC CONT PE CATBOX.RO

De ce sa ma inregistrez?

Calitatea de utilizator inregistrat iti permite accesul la o gama completa de informatii si servicii cu ajutorul carora:

·   poti comanda orice produs doar printr-un singur click, fara a mai fi necesar sa completezi mereu toate datele tale personale;

·   poti urmari starea comenzii tale;

·   poti primi informatii personalizate in functie de wishlist-ul tau de pe www.catbox.ro

Foarte important: Daca ai cont pe Catbox poti sa personalizezi online produsele pe care le doresti si care sunt marcate ca produse personalizabile. Daca doresti sa re-editezi produsul, sa modifici ceva din ceea ce ai personalizat, atunci poti reveni in contul tau si poti sa modifici ceea ce ai editat.

Atentie: Produsele personalizate, odata ce ati apasat butonul "Am terminat", sunt considerate machete finale si acceptate, odata cu plasarea comenzii, actiunea de achizitie fiind considerata drept bun de tipar. Prousul va fi executat conform machetei editate. Daca exista obiectii legate de ce ati personalizat si doriti modificari pe care nu stiti sa le faceti sau pentru care aveti nevoie de suportul nostru, va rgam sa ne contactati.

Cum ma inregistrez?

In bara de meniu din partea de sus a site-ului nostru dai click pe butonul „Contul meu”. Vei ajunge pe pagina de inregistrare, unde trebuie sa apesi pe butonul „Creeaza un cont” si sa completezi campurile cu numele, prenumele, adresa ta de e-mail si sa alegei o parola pentru noul cont. Apoi apesi butonul „Trimite” si in scurt timp vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail pe care ai utilizat-o la inregistrare.

Ce se intampla cu datele mele personale?

Conform politicii de protejare a informatiilor, putem oferi tertilor anumite date generice continute in formularul de inregistrare, dar nu informatiile personale de identificare, cu exceptia cazurilor cand acest lucru este acceptat explicit de tine sau in cazul in care acest lucru este necesar pentru a respecta legea si procedurile judiciare. Mai multe informatii gasesti in sectiunea Politica de Confidentialitate.

2. CUM COMAND ONLINE

Cum comand?

Prin intermediul www.catbox.ro poti comanda online, cu plata ramburs, la sediul nostru, prin card sau prin PayPal produsele pe care le doresti. Fiecare produs pe care vrei sa-l cumperi trebuie sa fie adaugat in cosul tau de cumparaturi. In dreptul fiecarui produs exista un buton „Adauga in cos”, care iti va adauga produsul selectat direct in cosul tau de cumparaturi. In cazul produselor care sunt marcate ca personalizabile, butonul "Adauga in cos" nu apare decat dupa ce ati incheiat personalizarea, operatiune pe care o puteti face apasand butonul "Personalizeaza"

Cosul tau de cumparaturi actualizat permanent va aparea mereu in bara de meniu din partea de sus a paginii, langa butonul de logare. Acolo poti:

·   modifica cantitatea fiecarui produs comandat;

·   vizualiza costul produselor alese;

·   scoate un produs din cos (apasand pe butonul rosu „X”).

In clipa in care doresti sa finalizezi comanda, apasa butonul „Finalizare comanda”. Acest pas te va duce intr-o fereastra in care vei completa datele personale, adresa de livrare, vei alege modalitatea de plata si de expediere a produselor. Dupa completarea tuturor acestor informatii, vei primi un e-mail de confirmare a comenzii. Daca ai cont pe www.catbox.ro, odata completate, aceste date vor ramane inregistrate in contul tau si nu va mai fi necesar sa le introduci din nou in cazul unei noi comenzi, decat daca doresti sa le schimbi (exemplu: o alta adresa de livrare).

Pot comanda si prin telefon?

Da, se poate. Numarul de telefon la care ne poti contacta este 0773983451, de apelat intre orele 09:30 si 17:30 de luni pana vineri.

*Cum se procedeaza cu comenzile?

Comenzile sunt preluate si procesate in cel mai scurt timp posibil. In cazul in care vom primi comanda ta pana la ora 16:00, de luni pana vineri, atunci vom livra produsele catre serviciul de curierat in aceeasi zi. Daca comanda va fi plasata dupa ora 16:00 de luni pana vineri, vom livra produsele in maxim 24 ore catre serviciul de curierat. Comenzile plasate in weekend, in zilele de sarbatori legale sau in perioadele de vacanta care vor fi anuntate pe www.catbox.ro vor fi procesate si livrate serviciului de curierat in prima zi lucratoare de dupa zilele libere. Pentru comenzile cu adresa de livrare in afara tarii, clientul va fi contactat prin e-mail pentru stabilirea detaliilor expedierii, iar comanda nu va fi procesata pana cand nu avem acceptul definitiv al clientului privind costurile totale ale expedierii.

Atentie: Comanda este considerata ca fiind confirmata, si va fi procesata si livrata, doar dupa ce exista o confirmare telefonica la numarul de contact pe care l-ati lasat in formularul de comanda.

Care este valoarea minima pentru care pot comanda?

Nu exista o valoare minima a comenzii, in schimb ne rezervam dreptul de a refuza comenzile ale caror informatii sunt incomplete.

3. LIVRAREA COMENZILOR

Cum platesc si cum se face livrarea?

Pentru produsele achizitionate pe www.catbox.ro ai la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:

·   plata in numerar, la livrarea coletului prin curier rapid. Inainte de expedierea comenzii, cosul de cumparaturi va calcula si va afisa exact valoarea cheltuielilor de transport;

·   plata online prin card;

·   plata prin serviciul PayPal;

·   plata se poate face si la sediul nostru, in cazul in care alegi sa ridici produsele de la atelierul nostru.

Metode de livrare

Produsele comandate de pe www.catbox.ro se livreaza in toata tara prin curier rapid. Coletul va merge la adresa mentionata in comanda si va fi inmanat personal destinatarului de catre compania de curierat aleasa de tine. Pe colet vor fi trecute datele tale de contact, necesare in cazul in care curierul nu poate ajunge usor la destinatia mentionata. Este asadar important sa ne comunici, in formularul de comanda, un numar de telefon la care curierul sa te poata contacta in caz de necesitate.

Serviciu 

Destinatie 

Plasare comanda

Livrare comanda 

Curier

   Bucuresti/tara 

Luni – Vineri (comenzi plasate pana in ora 16:00) 

ziua urmatoare (24h)

Luni – Vineri (comenzi plasate dupa ora 16:00)

1-2 zile (48h)

Vineri, dupa ora 16.00 si weekend

Marti


Livrarea se poate face si sambata, insa aceasta nu este garantata. Va rugam sa precizati aceasta preferinta telefonic la confirmarea comenzii sau in scris, in campul suplimentar de mentiuni, la plasarea comenzii.

Livrari in strainatate

Din pacate, in acest moment catbox.ro livreaza DOAR PE TERITORIUL ROMANIEI. Taxele de transport in strainatate depasesc, de cele mai multe ori, costurile produselor comercializate pe site-ul nostru.

Puteti comanda din straintate cu livrare la o adresa din Romania. In cazul in care nu aveti o astfel de posibilitate, va rugam sa ne contactati telefonic sau prin email pentru a incerca sa gasim o solutie. Daca agreem asupra unei modalitati de transport international, taxele de transport in afara teritoriului Romaniei vor fi suportate integral de catre client. 

Va rugam sa nu plasati comenzi din strainatate inainte sa ne contactati pentru a discuta conditiile livrarii. 

Care sunt taxele de livrare?

Valorile afisate includ tva. Aceasta taxa de livrare se va adauga la valoarea comenzii, astfel incat pretul achitat la curier pentru a intra in posesia pachetului va reprezenta costul comenzii, plus taxele de livrare.

Tarife curierat rapid:

Taxa unica de livrare in Bucuresti si in tara este de 16,9 lei

4. POLITICA DE RETUR

Cum pot returna un produs/o comanda?

Pe www.catbox.ro returul se face cu suportarea taxelor de curierat de catre client . Ai la dispozitie 14 de zile calendaristice pentru a solicita returul produselor. Iata ce trebuie sa faci:

1) trimite-ne un email la adresa: atelier@catbox.ro sau suna-ne la telefon: 0773983451 si comunica-ne urmatoarele informatii: data expedierii coletului; numarul Comenzii; suma de returnat; adresa de unde curierul urmeaza sa preia coletul de retur; modalitatea de plata dorita (datele contului bancar sau voucher de cumparaturi echivalent cu suma produselor returnate).

2) asigura-te ca ai toate elementele necesare pentru a efectua returul: factura initiala, certificate de garantie, etichete etc.

3) catbox.ro va trimite curierul la adresa indicata de tine si va prelua coletul de retur. 

In ce conditii pot returna produsele?

In orice situatie de returnare a produselor (chiar si cand returnarea ii este imputabila vanzatorului – colete deteriorate, produse gresit facturate/gresit livrate, produse cu defecte de fabricatie), acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu catbox.ro). Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set. 

ATENTIE! Conform OUG nr. 34/2014, art. 16 lit. c, produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar nu pot fi returnate.

Notificare despre preturi.

Incepand cu data de 1 decembrie 2016, SC Kronia City SRL, operatorul acestui site, a schimbat regimul fiscal privind TVA. Toate preturile afisate, atat pentru produse cat si pentru servicii de curierat, sunt preturi care contin TVA si vor fi evidentiate ca atare in factura primita.